@brengOV – uw kenmerk 1072149

Vandaag kreeg ik een reactie op een klacht. De bus was per ongeluk verkeerd gereden. Omdat ik op het knopje had gedrukt stopte hij bij de eerst volgende (maar verkeerde) halte. Ik heb toen de situatie uitgelegd aan de chauffeur. Hij gaf me gelijk en zei “Inderdaad, komt goed”. Ik ging er vanuit dat het goed zou komen.

In plaats van dat het goedkwam, werd ik op station Nijmegen eruit gezet met de mededeling dat ik de volgende bus maar terug moest nemen. Meer dan een half uur extra reistijd en geen overstapkorting. Dus ik een klacht ingediend.

Naar aanleiding van mijn gegevens hebben ze de chauffeur gevonden en aangesproken. Hij beaamde mijn verhaal. Ook heeft hij zijn excuses aangeboden aan de assistent-manager van de vestiging Nijmegen. Hij zou het nooit meer doen, en daarmee moest ik het doen. Geweldig. En zo snel ook na die klacht. (De reactie kwam al na een paar weken!)

Vandaag reed ik weer met lijn 89 (Dr. de Blecourtstraat 17:17 richting Zwaluwstraat). Even naar de Jumbo en weer terug.

Om 17:37 stond ik al bij de halte voor de bus terug, maar de bus van 17:47 kwam maar niet. Gevolg: Ik ben met de laatste van 18:17 gegaan. Weer geen overstapkorting en weer vertraging.

Ik ga geen klacht indienen. Ik geef het op. Het heeft geen nut. Ik ben toch maar zo’n onrendabele pauper die het OV verkiest boven het in de file staan met zo’n stinkauto. Leer er mee leven waardeloze kutburger die je er bent, zeg ik dan maar tegen mezelf.

 

 

Geef een reactie

