Wat zijn we hier aan het doen meneertje?

Nadat ik met de bus naar Jumbo was geweest, ging ik naar het Westerpark. Daar was een kerstmarkt. Het zag er allemaal heel gezellig uit en het was ook leuk. Hoop ouwe bekenden uit het Waterkwartier weer gezien enzo.

Daarna ging ik naar huis. Lopen. Ik had m’n wandelschoenen aan en een half uur wandelen is goed voor me. Ik hou er wel van.

Dus ik loop daar, stopt er een politiewagen naast me. Het raam gaat open.

“Goedenavond meneer. Alles goed?”

“Jazeker. En met u?”

“Wij vroegen ons af waarom u hier loopt.”

“Ik ben op weg naar huis.”

“Waarom loopt u dan hier?”

“Omdat ik er anders niet kom.”

 

 

3 thoughts on “Wat zijn we hier aan het doen meneertje?

  1. pienbetuwe schreef:

    Dit is op pienindekop herblogden reageerde:
    Ze pikken jou er altijd uit, hè?

  2. Stella schreef:

    Ik moest opeens denken aan 5 jaar geleden. Alles gaat gewoon door maar heel even dan zijn er van die momenten…

Geef een reactie

