Er stonden eens twee dames in een bushalte, ergens in het Waterkwartier.

“Hè je da geheurd fan die moeder met die dooie soon op twitter? Wah erreg hè? Hoe sommige minse so kenne reagere op soiets, duir ken ik met mien ferstand nie bij. Ik fond ’t so mooi en so erreg tegeliek, ik wit nie hoe ‘k ’t mot segge. Folgens mien is die moeder ’n friendin fan de bruur fan Alexander, hoe hit ‘ie oek alweer? Oeh jao Richèrd. Kiek, duir stit ie. Die bedoel ik.”

Het wereldrecord lachen in een bushokje is vandaag verbroken.

 

One thought on “Er stonden eens twee dames in een bushalte, ergens in het Waterkwartier.

  1. teuntjevansw schreef:

    mooi! lachen en huilen en wassen en poetsen en meebuigen om niet te breken. omdat ik niet twitter, op deze wijze mijn condoleances voor mevrouw Pien en u met het wrede verlies van Pieter.

Geef een reactie

